Het idee is het halve werk.

Het begint bij mij altijd met het idee. Een zaadje wat langzaam uitgroeit tot wat het uiteindelijk moet worden. Wat het moet worden dat hangt van het zaadje af. Uit een mangopit zal geen tomatenplant groeien ook al wil de klant het nog zo graag.
Vroeger zei ik altijd ‘een idee verzinnen’. Nu weet ik wel beter en hoef ik er alleen maar de juiste omstandigheden voor te creëren en dan ontstaat het idee vanzelf. Klinkt eenvoudig, maar het heeft wel even geduurd voordat ik zover was.
Ruim 25 jaar heb ik reclameconcepten gemaakt en zonder onbescheiden te willen zijn niet onverdienstelijk.
Wat ik als reclamemaker deed voor wereldmerken als Heineken en Albert Heijn doe ik nu ik nog steeds en dat kan ik ook voor u doen.
Het maakt mij niet uit of u een winkel heeft in lampenkappen. De grootste bank van Nederland bent of een reclamebureau runt.

Een idee is een idee…en laat dat maar aan mij over.